Gadżety mają to do siebie, że są fajne dopóki się nie popsują... A im ich więcej, tym więcej rzeczy do psucia.
Przy takim podejściu to po co cokolwiek domawiać ??
Ksenony to nie gadżet, to bezpieczeństwo !!! Jeśli nie chcesz gażdżetów, a chcesz coś koniecznie domówić, to domów ksenony, radio swing i wielofunkcyjną kierownicą i to wszystko.
Ostatnio poza błędem sondy z którym sobie poradziłem co raz częściej pojawia się ten błąd
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Wiem, że to błąd wtryskiwacza pierwszego cylindra, ale mam do Was pytanie z tym związane. Mianowicie czy tak z własnego doświadczenia możecie powiedzieć, czy to bardziej wtryskiwacz do wymiany, czy może tylko problem jest gdzieś z kabelkami po drodze do wtryskiwacza :?:
Jutro oglądnę ten wtryskiwacz, to może coś mi się rzuci w oczy.
A tak przy okazji, to jak są ponumerowane te cylindry :?:
Cylindry zawsze po kolei od strony rozrządu czyli w twoim przypadku pasażera, a żebyś coś na wtrysku zobaczył to raczej wątpię. Sprawdź kable a jak będzie oki to wtrysk wymień.
Mianowicie czy tak z własnego doświadczenia możecie powiedzieć, czy to bardziej wtryskiwacz do wymiany, czy może tylko problem jest gdzieś z kabelkami po drodze do wtryskiwacza :?:
Na spokojnie zobacz i pooglądaj kable. Być może coś, gdzieś się przetarło i wywala błąd. Wywalenie błędu nie jest równoznaczne z wymianą jakiejś rzeczy. Z własnego doświadczenia, wiem, że lepiej pooglądać dokładnie kable.
"Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Zerknąłem na kable i tak na pierwszy rzut oka to nic nie jest przetarte. Poruszałem też nimi żeby zobaczyć czy nie ma jakiegoś naderwanego ale też mi się nie wydaje. Nie otwierałem tej listwy w której idą te kabelki, ale myślę, że gdyby coś było przetarte to raczej na zgięciu. Na razie brakuje mi czasu żeby się dokładnie przyjrzeć, ale wreszcie muszę się tym zająć.
Komentarz